آخرین اخبار
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
اعتراف به قتل با مشت و لگد 
بازدید:۲۵۷
صد آنلاین | مردی که متهم است در جریان درگیری مرد میانسالی را با مشت و لگد به قتل رسانده ماجرا را شرح داد
کد خبر : ۱۱۸۱۵۶

به گزارش صد آنلاین، اوایل مهرماه امسال قاضی محسن اختیاری، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مردی که برای درمان به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده‌بود، با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد ۶۴‌ساله‌ای به نام سعید روبه‌رو شدند که با ضربات مشت و لگد به سر و بدن به قتل رسیده‌بود. 
بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل رهگذری در یکی از خیابان‌های منطقه مولوی متوجه درگیری دو مرد می‌شود و حادثه را به پلیس خبر می‌دهد. وقتی مأموران به محل حادثه می‌رسند با پیکر نیمه جان مردی ۶۴ ساله روبه‌رو می‌شوند و او را برای درمان به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما وی بر اثر شدت ضربات به کام مرگ می‌رود. مأموران پلیس در بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیق از شاهدان هویت قاتل را به نام احسان شناسایی کردند. 
مأموران در بررسی دریافتند احسان و مقتول بچه یک محل هستند و از مدتی قبل با هم اختلاف داشته‌اند، بنابراین متهم تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه صبح دیروز وی خودش را تسلیم پلیس کرد. 

 

 


 عذاب وجدان 
متهم گفت: من و مقتول در یک محل زندگی می‌کردیم. مدتی قبل او مدعی شد که با یکی از بستگان من به نام فریده ارتباط دارد. فریده منکر بود و حتی از او شکایت هم کرد. پس از این، سعید عکس‌هایی را که از فریده داشت، در فضای مجازی برای بچه‌های محل و بستگان فرستاد تا ثابت کند با فریده ارتباط داشته‌است. خانواده فریده دوباره از سعید شکایت کردند و شکایت آن‌ها در جریان بود، اما سعید از آبرو‌ریزی دست بر نمی‌داشت تا اینکه روز حادثه با او قرار گذاشتم با هم صحبت کنیم. وقتی او را دیدم از او خواستم آبروی ما و خانواده فریده را در محل نبرد، اما او قبول نکرد و ما با هم درگیر شدیم و من هم چند مشت به او زدم، اما فکر نمی‌کردم او فوت کند. 
وقتی متوجه شدم فوت کرده عذاب وجدان گرفتم و خودم را به پلیس معرفی کردم. 
تحقیقات از متهم ادامه دارد.

جوان
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها